Punkmedia, hoesmette business? | Jaaroverzicht 2014

Vorig week een paar keer: hoesmette business? En vandaag werd me weer eens gevraagd: wat doet Punkmedia?
 
Mijn antwoord is dan de laatste tijd: ik doe 90 procent video, 10 procent fotografie, portretvideo:eventvideo is 50:50 maar ook 60:40. Fotografie is voornamelijk eventfotografie. Bij veel videoproducties maak ik ook foto’s, maar dat is vaak een extraatje.
 
Terugkijkend en overigens is 2014 m’n magerste financiële jaar geweest in m’n bestaan als zelfstandige professional, so be it.
 
Als ik dit lijstje zo bekijk, kan ik niet anders concluderen dan: ik heb mooi werk, voor fantastische klanten!
 
PORTRETVIDEO: 44 procent
Slimste Bedrijven (7 video’s)                                                      
25 procent
 
Gemeente Lochem Andere Weg                                                    
8 procent
 
Shoot my Food Vlietzicht
Shoot my Food Matrixx
Shoot my Food 5&33                                                                   
6 procent
 
Jitske Kramer                                                                             
5 procent
 
EVENTVIDEO: 43 procent
AFBM (4 video’s)
Reuzensprong (13 video’s)
MKB Krachtcentrale Live (4 video’s)                                            
22 procent
 
Atag (3 video’s, intern gebruik)
WZW (5 video’s)
Dekatel (8 video’s)
Inspiratiedag Duurzaam en Eerlijk Eten                                       
21 procent
 
EVENTFOTOGRAFIE: 13 procent                                                    
 

Laat een reactie achter

Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Scroll naar boven