Kim van Velzen is zelfstandig ondernemer. Hij adviseert en begeleidt organisaties op het gebied van social strategies. Hij heeft een uitgebreide staat van dienst op operationeel, tactisch en strategisch gebied in de wereld van food, travel en hospitality. Ik ken ‘m vooral van de AF&BM en Seats2meet, waar hij een aantal jaren heeft gewerkt.
Mij werd gevraagd een snelle video te maken voor de ‘De Ideale Menukaart’ in Food Inspiration Magazine, een aantal weken geleden. Een snelle video met Kim van Velzen die zes tips geeft aan restaurateurs om de effectiviteit van de menukaart te verbeteren.
Dus: 3 camera’s mee, twee statieven, drie maal dezelfde opname maken met drie maal de twee camera’s op de statieven in een andere hoek waardoor de one man band Punkmedia in totaal 9 verschillende beelden heeft van drie maal ‘6 tips voor een betere menukaart’.
Isse simpel.
En snel.
Anderhalf uur bij Shoot My Food over de vloer: een feest om er te zijn. Twee fijne dopiootjes, praten over plannen, ideeën en de mooie toekomst van ‘branded journalism’, opbouwen, opname, opname en opname, afbouwen, foto’s en leader knallen en weer naar huis.
Thuis na twee uur montage deze video.
Gepubliceerd in Food Inspiration Magazine van 4 maart 2013 >>