Tijdje geleden werd ik door Emile Peters, mede-opperhoofd van Marketingfacts, benaderd om een vijftal videoportretten te maken. Voor op Marketingfacts en mogelijk gemaakt door Nuon.
Over thuiswerkers. Nuon heeft een speciaal programma voor thuiswerkers, of zo… en in een advertorial Umfeld van Nuon op Marketingfacts worden mijn video-interviews geplaatst.
Vanochtend telefonisch overlegd met Bram Koster, community manager van Marketingfacts.
Ik wilde een videoblog opnemen, omdat ik daar zin in had, maar ineens schoot me te binnen dat ik Bram zou bellen, om 10:00 uur. De camera liep al.
2:43. Ik heb hem uitgekeken. Wat grappig om jou zo te zien, in gesprek met een opdrachtgever. Vernieuwend ook. Het is net een beetje als je wel eens leest dat je met geschreven tekst moet doen als je wilt repurposen: antwoorden die je aan klanten dicht in een email vervolgens ook als blog post gebruiken.