In 2006 gaat veel veranderen. Ik kom net terug van de uitgeefdialoog van de Food en Horeca groep van Reed Business Information en bij iedere presentatie kwam deze zin aan bod. Er gaat heel veel veranderen. Internet, internet, internet
(Kort en krachtig de resultaten voor FZ / Oplocatie: winstgroei van 84 procent! t.o.v. 2004. Lekker, wist ik niet.)
We zien op de foto’s Hans Hondtong (uitgever Food & Horeca), Hans Steenbergen (hoofdredacteur Misset Horeca), Esther van Marketing, Jan Jaap Wolswinkel (uitgever FZ / Oplocatie), Carla Icking (nieuwe senior marketing manager wordt voorgesteld), Hans Schmeinck, John Wallbrink die komt helpen, de zaal, Hilde Kerperien, Sander van de Seijp leunt in rode trui achterover, Frits Seesink (e-man) Linda Arendsen (hoofdredacteur Distrifood), Eddy Reuling (uitgeefdirecteur) en Michiel Korsten (commercieel manager Food en Horeca) en de borrel.