Evenement 2006, 22 en 23 maart in Jaarbeurs Utrecht, heeft als motto ‘Stretch you limits’. “De sfeer van de entree wordt krachtig, dynamisch en snel, met een vleugje Asia Mania“, laat Marc Liethof (directeur van het organiserende Eventex) weten. “Met ‘Strech your limits’ wordt de eventbranche uitgedaagd om haar grenzen te verleggen. En is Azië niet de economische tijger in opkomst die ons allemaal uitdaagt om te vernieuwen?”
Naast vertrouwde specials zoals het AccommodatiePaviljoen, het BedrijfsuitjePlein, de EventAvenue met hoogwaardig entertainment en de EventBoardroom voor een select groepje bureaus, presenteert Evenement 2006 twee belangrijke nieuwe initiatieven.
Jonge ondernemers grijpen hun kans op EventDiscovery. Het is dé plek waar ze nieuwe en innovatieve producten en diensten kunnen laten zien op een manier die past binnen het beperkte budget van startende ondernemers. Nieuw is ook EventOutdoor, waar de wereld van de nieuwe generatie centraal staat. Hier kunnen actiemarketeers en eventbureaus inspiratie opdoen als ze jeugdige doelgroepen willen bereiken. Op het buitenterrein van Evenement 2006 maakt de bezoeker kennis met de wereld van breakdancers, streetbattles, clowning, kitesurfers en underground, tussen de halfpipes, gameworlds, graffitiwanden en andere stadse objecten.
Behoort u tot de vakgerichte doelgroep van de beurs, en heeft u dus te maken heeft met de organisatie van events, dan kunt u zich aanmelden als bezoeker op www.evenement2006.nl. U ontvangt dan een gratis toegangsbewijs.