Cor Hospes heeft sinds twee dagen een dagelijkse nieuwsbrief: DELI COR (oh herstel, Cor’s Deli zie ik nu ik terugbladerrrr)
En het werkt, zo’n dagelijkse nieuwsbrief. Als de content maar relevant is.
Als de content maar relevant is ja. Herhaal die zin een paar keer.
Want de content moet relevant zijn.
Net als bij de Handpicked dagelijkse mails van Erwin Blom. Relevantie.
Pas als de content relevant is voor de volger, blijft die volger volgen, leest hij jouw verhaal en wordt hij al snel jouw ambassadeur. En dan is de cirkel rond.
Cor’s vernieuwde dagelijkse nieuwsbrief heeft 1 verhaal. Duidelijk. Helder.
En Cor heeft, als journalist en schrijver, een heerlijke schrijfstijl en eigen unieke manier van ritme en urgentie van woord en boodschap.
Vandaag werd ik wakker geschud door een regeltje in zijn nieuwsbrief, een citaat, niet van Cor zelf dus maar van Robert McKee: Geen verandering geen verhaal.
Heel relevant voor mij.
Daar kauw ik op, ik vraag de laatste tijd te vaak aan mezelf: wat is mijn verhaal? En ik merk nu dus dat er waarschijnlijk te weinig verandert… etc etc.. kauw kauw.
En dat verhalen maken wat anders is dan content maken. Kauw kauw.
Cor, bedankt voor je inspiratie en keep up!!
Volg Cor mensen, echt doen! HIERRRR >>
Over Henk-Jan Winkeldermaat | Punkmedia
Was journalist voor De Gelderlander, FZ, Reed Elsevier en High Profile.
Schrijft, fotografeert en filmt met Punkmedia sinds 2008 voor corporate clients.
Video’s op Vimeo >>
Foto’s op Flickr >>
Initiatiefnemer van
Mijnmoment, een blog met duizend+ levensverhalen
Blochem, een blog over Lochem
Naar Punkmedia: journalist, fotograaf, filmer >>
Contact
Punkmedia
Tramstraat 22
7241 CJ Lochem
06 3456 3684
info@punkmedia.nl