Om maar even aan te geven hoe inspirerend en inhoudelijk sterk die bijeenkomsten zijn van de HSMAI: Jeroen de Jong gaat zijn bedrijf opsplitsen naar aanleiding van de HSMAI-bijeenkomst met guerrillamarketing-god Cor Hospes. Ja Cor, zo is dat. Video.
Jeroen de Jong, even terug in de tijd, leerde ik kennen doordat wijlen Huub Klompenhouwer in 2002 het nodig vond om het FZ-team een stroomcursus Effectieve standbemanning te geven voorafgaand aan de beurs Evenement 2002. Door Jeroen dus.
Jeroen vond nu, dikke 10 jaar later, na die HSMAI bijeenkomst, dat zijn profilering te wensen overliet. Op zijn site Prominext.nl laat Jeroen zien dat zijn bedrijf beursconcepten bedenkt, stands inricht, maar ook huizen, kantoren en winkels. Die twee moesten maar eens worden gescheiden.
En daarmee werd Exponext geboren, en wordt exponext.nl de site waarin alleen de beurzentak als bedrijf wordt geprofileerd. En bij Prominext de woning-, kantoor- en winkelinrichting.
Of Punkmedia mee wil helpen met video en fotografie.
Zes dagen geleden kreeg ik onderstaand verzoek:
Ha Henk-Jan,
Ik heb er 18 op Flickr gezet >>
https://vimeo.com/52865681
Was een enerverende dag in Restaurant Stork in Amsterdam-Noord met Henk-Jan. Mooi om te zien wat hij ziet en dat ook in film en foto zichtbaar kan maken. Zonder poespas. Zoals ik hem ken. Niet moeilijk doen.